KLZ + PZ + Testy PRA1+2

Dne 13.11. jsem s Baddíkem vyrazila směr Česká Lípa. Dojeli jsme pozdě večer a po příjemném posezení s majitelkou penzionu se odebrali ke spánku. Ráno jsme se plni energie byli projít a povzbuzeni krásným počasím šli zahájit KLZ. Chtěla jsem tento rok ještě jednou zkusit barvu s Baddíkem, protože příští rok už u nás chodit nebudeme. Vyrazili jsme k myslivecké chatě a po zahájení jsme si vylosovali číslo 10.

První disciplína dohledávka srstnaté. Perfektní práce 4. Následovala vlečka srstnaté, Baddík se pustil ke konci po právě proběhlém daňkovi, ale vrátil se . čapl králíka a vzorně přinesl a předal. Takže 3. Následovalo slídění, moc pěkná práce, v lese v porostu. Známka 4.

Následoval přechod na barvy a já šla až poslední. První jsme udělali odložení, Baddík si nechtěl lehnout, ale ani se nehl, známka 4. Po té šoulačka, excelentní práce 4. Následovala barva, šla jsem podle Baddyho, na začátku ho přidržela, aby nešel moc rychle, cca v půlce jsem zaslechla troubení, ale myslela jsem, že to je vlak, po pár minutách už mi bylo jasné, že to není vlak, zatroubili fakt nahlas, takže jsem se vrátila celkem kus, Baddíka nasadila a ten nádherně došel. Olízal daňka a já spokojená, že máme za 3. Po cestě zpátky jsme udělali s rozhodčíma chůzi u nohy 4.

Co se mi nelíbilo, že jak jsme přicházeli k chatě, udělali rozhodčí druhé polovině klidy a nepočkali na nás. Takže psi byli rozdivočení z předešlé střelby. Hned jak jsme došli, začli naše klidy, tak tak jsem stihla říct Baddymu zůstaň, ještě jsme se otočili naopak, takže jsme se točili na opačnou stranu,ale i tak klidy vpoho, takže 4.

Celkově jsme skončili v první ceně, sice bez titulu, ale s pocitem příjemně stráveného dne s příjemnými lidmi :)

V úterý 17.11. jsme vyjeli beze spěchu se o půl deváté vyvenčit a poté jeli kouse do Štěpánova na poslední letošní zkoušky a současně naše poslední zkoušky s Baddíkem. Po příjezdu jse byla fascinovaná, všude psi. Paní Sehnalíková není troškař a zorganizovala dvoje PZ a OVVR. Byli jsme rozděleni na dvě družstva - zelení a žlutí. Já byla v zelených, po té co jsem si vylosovala číslo 13 mi všichni ujeli a já zablokovaná mezi žlutýma zůstala u chaty, naštěstí jsem je našla, protože jsem začínala první.

První disciplína vlečka srstnaté, věděla jsem, že to bude problém, bo Baddy je nabuzený, takže se trošku proběhl, ale i tak to byl fofr, ale známka 3. Na této disciplíně to bylo nějaké prokleté, bo z naší skupiny 2 vypadli. Pokračovali jsme tedy ve třech. Následovala voda. To my milujeme, kachna z hluboké vody 4. Po té následoval čajíček a šlo se na chůzi u nohy, Baddy se ani navyčural, známka 4. Na tomto stanovišti už byl jen aport v terénu, pěkná práce 4.

Jeli jsme na slídění, tam rozhodčí chtěli omezovat psa, což nehodlám dělat, takže známka 3. Baddy běhal daleko, ale je fakt, že ocenili jeho poslušnost. Dohledávka byl fofr, známka 4.

Poslední disciplína byla vlečka pernaté, sice byl Baddy vyklidněný, ale člověk nikdy neví, Nakonec to dopadlo perfektně, rozhodčí pochválili Baddíka prý 4+

Takže I.cena, krásný závěr zkouškové sezony, moc pěkné zkoušky, perfektně zorganizované a kouzelný rozstřel při osvětlení autama. Mám radost, že jsme si užili fajn den, že tituly získali naši kamarádi, kterým to moc přejeme a my došli se ctí, jako staří mazáci :)

Na závěr ještě krásná zpráva z výsledkú testů Baddíka, PRA1+2 negativní. Mám velkou radost, že má Baddík zdravé oči :) Je to můj šikulka :)