Pohár Světa myslivosti - 5.místo...... PZ I.cena, SVP I.cena res.CACT

Dne 7.srpna jsme s Baddíkem vyrazili směr Hradec Králové, protože jsem spojila příjemné s užitečným a vzala na tyto lovecké dvoudenní zkoušky kamarádku, která se zde přestěhovala. Několikrát jsem celou akci chtěla vzdát protože teploty byly opravdu na hranici, kdy riskujeme zdraví jak svoje, tak pejsků a nějaké hovado mě píchlo do nohy, takže jsem ji měla jako kouli. V sobotu byly PZ. Ráno jsem si vylosovala č.15. První jsme šli na vyhledávání , kde jsme získali velice přísné hodnocení 3, poslušnost 3, ale po velkém zklamání, jsme se nedali a šli jsme dál. Následovala vlečka pernaté, nešlo nic vytknout, čili 4, přinášení 4. Po té jsme šli na dohledávku, opravdu hodně daleko byl kus, dle mého krokování 70kroků, Baddík i přes tuto vzdálenost a teplotu 39C ve stínu pracoval jako profík - 4, přinášení 4, poslušnost 4. Poté jsme se přesunuli k druhým rozhodčím, Kachna z hluboké vody, 4,4, po té vlečka srstnaté, Baddík si střihl vlečku 2krát, šel na tu předešlou a po té se napojil na tu správnou a donesl - 3,4, aport v terénu bez chybičky 4,4, a poslední chůze u nohy 4. A bylo to za námi. Celkově I.cena 222bodů.

Druhý den jsem to chtěla jen dojít ve zdraví, protože mě noha moc bolela a točila se mi fest hlava. Čekaly nás vodky. Opět jsem si vylosovala č.15 :) První disciplína vyhledávání v rákosí, Baddík věděl,že mi je blbě a pracoval zcela samostatně.4, poslušnost 4, radost z práce 4.Následovala dohledávka kachny v rákosí, bylo nutné navigovat rovně po cestě a pak poslat doprava, Baddík šel rovně a po 30m šel doleva, odpískala jsem ho a poslala doprava, Baddík dohledal a přinesl v pěkném čase, 4,poslušnost 4,přinášení4. Následovala výměna skupin, handling na vodě 4, poslušnost 4, přinášení 4,4. Aport v terénu Baddík přeběhl a dohledával, fouklo mu to blbě do nosu,  takže 3, poslušnost 4, přinášení 4. po té byla chůze u nohy, bez problémů 4. Poslední disciplínou byly klidy kolem rákosí. Bohužel 3m od Baddíka stál střelec a opravdu vehementně střílel, až mě bolelo ucho a přehraboval se v krabičce s náboji, takže jsem byla celá zpocená, jestli to ustojíme. A dali jsme to, byla jsem na Baddyho fakt pyšná kam to dopracoval, když vím jak těžké byly naše klidy na začátku. Takže 4. Zasloužený konec a dlouhé čekání v úmorném vedru. Celkově I. cena 176bodů res.CACT

Celkově z 24 pejsků došlo 15pejsků po oba dny a my se umístily na 5.místě :)

Byly to velmi náročné zkoušky, teploty oba dny 37-40C ve stínu, perfektní organizace zkoušek z hlediska čekání ve stínu, a možnosti namočit pejsky. Jsem ráda že jsme to přežili ve zdraví :)