SVP Praha - I.cena CACT 172 bodů

V neděli 6.9.jsme vyjeli v 5hodin ráno s Baddíkem směr Praha, RK tam pořádalo vodní zkoušky, a protože pořád toužíme z vodek po titulu, který nám neustále uniká a také doma nám hárá Ellinka, rozhodla jsem se pro cestu na tyto zkoušky.

Cesta byla nadmíru rychlá a tak jsme dorazili včas. Po ranním seznámení s vůdci, jsem byla příjemně překvapená prima partou lidí, která mne okamžitě vzala mezi sebe, to bylo moc příjemné. Odjeli jsme na místo zoušek k řece a losovali čísla, my si vylosovali č.2, nádhera.

Začínali jsme vyhledáváním v rákosí, velice husté a skoro neproniknutelné, ale Baddík je už fakt profi, takže 4, poslušnost 4,radost 4. Po té následoval marking, Baddík vše zvládl, ale kachnu špatně uchopil, tak si ji přerovnával, já v domnění, že vymýšlí hňupiny zařvala a Baddík hned donesl. Marking tedy 4, přinášení 3.

Následovala dohledávka kachny v rákosí. Přes pole cca 30m v rákosí. Ale byl dobrý vítr, Baddík fakt zaválel, dohledávka 38 vteřin. známka 4, přinášení 4.

Po té jsme přešli k vodě a čekala nás chůze u nohy. Celkem zajímavý terén, mezi lavičkami slalom, poté slalom  kolem stromů a zpět slalom mezi lavičkami. Dali jsme to perfektně, až jsem byla překvapená, bo to bylo u záchodů. Chůze volno 4.

Šli jsme na handling na 2 kachny, počasí na draka, fakt fest pršelo a foukal prudký vítr. Také opravdu prudký břeh. I tak jsem se nedala zlomit a poslala Baddíka na kachnu A. Baddík ji viděl, ale nechal se svést slastným plácnutím druhé kachny, ovšem odvolala jsem ho a tak mu nezbylo, než jít pro tu správnou. Je to kluk poslušný. Handling 4, přinášení 4,4, poslušnost 4,radost 4.

Byli jsme všichni mokří a foukalo, takže i zmrzlí. Následovaly klidy u vody. Pan rozhodčí si nás fakt vychutnal, poctivých 10 minut, a opravdu málo střelby, takže se pesani nudili a někteří vymýšleli lumpárny. My to ustáli :) hodnocení 4.

Šlo se na základnu a všichni jsme se těšili, že se prohřejeme. Vyhlášení bylo vevnitř , takže v teple a suchu.

Celkově jsme se umístili na druhém místě a s naším vysněným CACTem. Měla jsem velkou radost, a odjížděla jsem s vědomím, že super lidičky ještě existují, s blaženým pocitem , že máme vytoužený krásný pohár a s vděkem za krásně prožitý den, mezi příjemnými lidmi a rozhodčími, kteří posuzovali pejsky s láskou :)