VSR LETNIČIE I.cena

v sobotu 31.10. 2015 jsem s Baddíkem a Ellinkou vyjela v šest ráno směr Slovensko na všestranné zkoušky. Moc jsem se těšila, jak to bude probíhat. Sešlo se celkem 8 vůdcu s pejsky. V naší partě jsme byli samí zlaťáčci a hlavně děvčata co už znám , takže jsem věděla, že si užijeme bezva den.

Začínali jsme polem. Měli jsme los 8, takže jsme šli poslední, což je pro Baddíka problém, je pak moc nabuzený. První disciplína dohledávka králíka. Baddy vystřelil chňapl králíka a vzorně předal. Pan rozhodčí 88let se v ten moment zamiloval. Následovala dohledávka bažanta, stejný průběh Baddy vystřelil a v momentě seděl přede mnou i s bažantem.

Začala jsem mít obavy, bo Baddy se nedal zklidnit a čekaly nás vlečky. První vlečka králíka ač jsem se snažila Baddy letěl jak letadlo a zastavil se až za rozhodčím a přemýšlel, co že to má dělat? Pak mu to secvaklo vrátil se, dohledával, popadl kus a vzorně předal. Pan rozhodčí byl v úžasu, že takového psa dlouho neviděl, ale bohužel musí dát o stupeň nižší známku.

Na vlečku pernaté mi rozhodčí pomohl Baddíka trochu zklidnit, sice přeběhl, ale vrátil se po vlečce a hned popadl a vzorně přinesl - takže plný počet.

Nastalo námi očekávané slídění, Baddík slídil jako profík, dokonce vystavoval, jako ohař, pan rozhodčí velice spokojen, známka 4.

jeli jsme na les. první jsme měli odložení, Baddíkovi celou dobu kloval datel vedle do stromu, sice si sedl, ale zůstal na místě. známka 4.

Po té jsme si losovali barvu, já jsem šla druhá. Šoulačka byla excelentní. známka 4

Následovala barva, rozhodčí zde vyžadují, aby šel pes opravdu po barvě . Já jsem po té, co jsme vypadli v Třeboni na barvě, byla nervní a tak jsem Baddyho stáhla z barvy , bo mi připadalo, že jde moc vlevo. Rozhodčí mi to vytkli a ať to prý Baddymu nekazím, po té došel ke kusu a olizoval ho. Takže známka 3. Ještě jsme předvedli chůzi na řemeni v lese, známka 4.

Poté jsme jeli na vodu, no rákos byl dle mého, tak trochu skládka. Baddík koukal co to jako má dělat? Nakonec jsem ho poslala, ale měl to proběhlé za pár sekund a tak jsem ho furt posílala znovu. Byl to pruh rákosí cca 1-2m, za námi byla asfaltová cesta, takže jsem byla i dost nervózní, aby tam Baddy nevletěl pod auto. Nakonec v zoufalství Baddy aportoval hnusnou oslizlou plastovou lahev. No hnus. Páni rozhodčí i přes krátkou práci ohodnotili vzhledem k podmínkám práci známkou 4.

Kachna z hluboké vody už byla prostě za odměnu, jen mne mrzelo, že tam nestříleli, perfektní práce 4.

Bylo nádherně, super parta, skvělí rozhodčí a my si šli sednout na obědo večeři, a i když jsme nezískali titul, jsem maximálně spokojená, prostě jiní byli lepší :)