Zkoušky vloh Dvorska 21.8.2016 - I.cena

V sobotu 21.8.2016 jsme s mojí milovanou dcerou vyrazily směr Brno, abychom po dlouhé pauze ověřily zda naše Ellinka je již zralá začít svou zkouškovou kariéru.

Dorazily jsme mezi prvníma a do neuvěřitelného deště, nemluvě o tom, že jsme sebou neměly gumáky.

Po rozlosování jsme byli poslední ve skupině smíšené a to 3 retrieveři a 3 slídiči.

Rozhodčí nás ušetřili deště a po dobu posuzování slídičů jsme zůstali pod střechou, cca po 2 hodinách jsme šli na to.

Začínali jsme aportem v terénu. Ellinka se tvářila soustředěně a tak jsem byla v očekávání. Po mém povelu vystřelila rychlostí blesku přímo ke kusu, oveřila kde je a šla okouknout rozhodčího, ten se naštěstí netvářil a tak se vrhla zpět, popadla kus a letěla ke mně a vzorně předala. Marking 4, přinášení 3.

Následovala dohledávka, perfektní práce, akorát ji v hubě bažant sklouzl a držela ho za kloub křídla a nevěděla co s tím, nakonec ho přinesla tak a vzorně předala. Dohledávka 4, přinášení 4.

Další byla chůze u nohy, měli jsme ji trochu zkomplikovanou, bo nám do dráhy zaparkoval rozhodčí, ale ani to ani déšť Ellinku nevyvedlo z míry, šla nádherně. Známka 4

Poslední disciplínou byla kachna z hluboké vody. Rozhodčí ale měli holuba, tak jsem měla vážné obavy, jak to dopadne. Měli jsme i smůlu, že střelec ustřelil kus větve a ta spadla těsně vedle Ellinky, Naštěstí to ustála, jen koukla, co to jako je a na mne jestli to má jako donést? Já ji v ten moment dala povel přines a ukázala na vodu. Vůbec nepřemýšlela a šla pro holuba. Krásně donesla a vzorně předala. Aport 4, přinášení 4.

Zkoušky byly za náma a v I.ceně, co víc si přát? Hrozná kosa, bo jsme byli všichni mokří. Po 3 hodinách čekání bylo vyhlášení a světe div se, byli jsme první :) i přes námitky paní Pokorné, která měla pocit, že pohár patří jí a já ji ho v tu chvíli dala, aby nedělala zlou krev, bylo dáno za pravdu rozhodčím a první místo bylo naše. Uvidíme či se k nám i pohár vrátí :)

Pohár je doma :)

Takže pro mne velmi velká zkušenost a naděje, že Ellinka jde ve šlépějích Baddíka